Με τη νέα ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ   η διαγωγή των μαθητών/τριών χαρακτηρίζεται εφεξής ως «εξαιρετική», «καλή» ή «μεμπτή», σε αντικατάσταση των χαρακτηρισμών «κοσμιότατη», «κοσμία» και (επί)μεμπτη, αντίστοιχα, και δεν αναγράφεται στους τίτλους σπουδών (απολυτήρια, αποδεικτικά απόλυσης και κάθε είδους αποδεικτικά και πιστοποιητικά σπουδών), καθώς έχει καθαρά παιδαγωγικό χαρακτήρα και αποσκοπεί στον εντοπισμό προβλημάτων συμπεριφοράς και στην καλύτερη παιδαγωγική αντιμετώπισή τους στο πλαίσιο αποκλειστικά της σχολικής ζωής.

Ο/Η ενδιαφερόμενος/η φοιτητής/τρια καταθέτει αίτηση στη Γραμματεία του Τμήματος, στην οποία αναγράφει και την αντιστοιχία μαθημάτων που επιθυμεί.
Επισυναπτόμενα στην αίτηση, ο φοιτητής καταθέτει τα ακόλουθα δικαιολογητικά:
  • Βεβαίωση Αναλυτικής Βαθμολογίας από το Τμήμα προέλευσης
  • Πρόγραμμα σπουδών του Τμήματος Προέλευσης, με περιγραφή του μαθήματος για το οποίο αιτείται την αναγνώριση
  • Βεβαίωση για το σύγγραμμα που διδάχθηκε στο συγκεκριμένο μάθημα.
Ο βαθμός που θα λαμβάνει ο φοιτητής στην περίπτωση αναγνώρισης του μαθήματος θα είναι ο ίδιος με τον βαθμό που είχε λάβει και στο αντίστοιχο μάθημα του Τμήματος προέλευσής του.
Εάν ο φοιτητής συμμετάσχει σε εξέταση του μαθήματος στο Τμήμα που εισήχθη, τότε χάνει αυτομάτως το δικαίωμα αίτησης για αναγνώρισή του και εάν έχει ήδη καταθέσει αίτηση, η διαδικασία αναγνώρισης διακόπτεται αυτομάτως.
Η προθεσμία για την υποβολή αιτήσεων και απαραίτητων δικαιολογητικών για την αναγνώριση μαθημάτων από τους ενδιαφερόμενους φοιτητές ανακοινώνεται από το Τμήμα

 Σύμφωνα με τη νέα υπουργική απόφαση-  ειδικά  για το σχολικό έτος 2017-18, μπορεί να χαρακτηριστεί επαρκής και η φοίτηση μαθητή/-τριας που πραγματοποίησε έως 164 απουσίες, εφόσον συντρέχουν σωρευτικά τα εξής:

1.Ο Σύλλογος Διδασκόντων/ουσών έχει την παιδαγωγική ευθύνη να προβαίνει σε ενέργειες και να εφαρμόζει πρακτικές για τη δημιουργία στο σχολείο του κλίματος που απαιτείται για την υλοποίηση των στόχων της εκπαίδευσης και για τη διαπαιδαγώγηση των μαθητών έτσι, ώστε να σέβονται τους διαφορετικούς ρόλους και να αναγνωρίζουν την ανάγκη τήρησης των κανόνων. Για τον σκοπό αυτό πρέπει να χρησιμοποιεί όλους τους διαθέσιμους τρόπους (π.χ. συμβουλευτικές συναντήσεις με τις υποστηρικτικές εκπαιδευτικές δομές, διαδικασία διαμεσολάβησης) για την αντιμετώπιση κάθε παρεκκλίνουσας συμπεριφοράς.

Eνα νέο "υπερπανεπιστήμιο" με 25 τμήματα και 9 σχολές σχεδιάζει η κυβέρνηση, αυτή τη φορά στην Ηπειρο (με τη συνένωση του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και του ΤΕΙ Ηπείρου). Το Πανεπιστήμιο Ηπείρου αλλάζει δομή και μορφή με στόχο τις ανάγκες που προκύπτουν.

Σύμφωνα με την εφημερίδα “Το Έθνος” ιδρύονται 10 τμήματα και καταργούνται όσα υπολειτουργούν και έχουν υψηλό κόστος για το κράτος. Θα ιδρυθούν παράλληλα διετή προγράμματα επαγγελματικής εκπαίδευσης και θα θεσμοθετηθεί ερευνητικό κέντρο που θα περιλαμβάνει τέσσερα Ινστιτούτα:

  • Βιοεπιστημών
  • Περιβάλλοντος και αειφόρου Ανάπτυξης
  • Υλικών και Υπολογιστών
  • Ανθρωπιστικών σπουδών

Θα λειτουργήσουν διετή κέντρα επαγγελματικής εκπαίδευσης όπως:

  • Γαλακτοκομίας και τυροκομίας στα Ιωάννινα
  • Αγροτικής και κτηνοτροφικής παραγωγής στη Μονή Βελλά
  • Ιχθυοκαλλιέργειας και ισχθυοκομίας στην Ηγουμενίτσα
  • Διαχείρισης εφοδιαστικής αλυσίδας στην Ηγουμενίτσα
  • Αγροτουριστικών επιχειρήσεων στην Πρέβεζα
  • Εξυπηρέτησης θαλάσσιου τουρισμού στην Πρέβεζα
  • Θερμοκηπιακών καλλιεργειών στην Άρτα

Θα ιδρυθούν παράλληλα δύο νέες σχολές:

  • Γεωπονίας, Τροφίμων και Διατροφής στην Άρτα
  • Εφαρμογών Πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών στην Άρτα

Τα νέα τμήματα τα οποία εντάσσονται στις υφιστάμενες σχολές:

  • Τμήμα Νοσηλευτικής Ιωάννινα
  • Τμήμα Λογοθεραπείας Ιωάννινα
  • Τμήμα Μουσικών Σπουδών Άρτα
  • Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής Πρέβεζα
  • Τμήμα Γεωπονίας Άρτα
  • Τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής Άρτα
  • Τμήμα Διαπολιτιστικής Επικοινωνίας Πρέβεζα

Τα τρία νέα τμήματα:

  • Τμήμα Επιστημών, Τροφίμων και διατροφής στην Άρτα
  • Τμήμα Ειδικής Αγωγής στα Ιωάννινα
  • Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών στα Ιωάννινα














Λίγα λόγια για εμάς

Το Φροντιστήριο Ευτυχιάδου στη Νέα Ιωνία δεν είναι μέλος μιας απρόσωπης αλυσίδας επιχειρήσεων. Είναι μια καθαρά προσωπική επιχείρηση με ολιγομελή τμήματα και μαθητές που γνωρίζονται μεταξύ τους, όπως ταιριάζει στα δεδομένα της ελληνικής κοινωνίας και πραγματικότητας. Περισσότερα...

Προγράμματα σπουδών