ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΩΝ ΑΠΕΚΤΗΣΑΝ ΤΑ Α.Ε.Ι. & Τ.Ε.Ι.

    Τα ελληνικά πανεπιστήμια απέκτησαν  σύστημα κατά της λογοκλοπής από φοιτητές τους, παρότι αυτό είναι διαδεδομένο στα ΑΕΙ της Δύσης.

ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ 2018

«Ένα σχολείο να μας χωράει: κάνουμε like στη διαφορά» είναι το θέμα της  φετινής Συνόδου της Βουλής των Εφήβων που θα κληθούν  να προβληματιστούν και να συζητήσουν οι Έφηβοι Βουλευτές.

Το πρόγραμμα απευθύνεται στους μαθητές της Α ́ και της Β ́ τάξης των Γενικών Λυκείων και ΕΠΑ.Λ. της χώρας, της Κύπρου και των Ελληνικών Λυκείων της αλλοδαπής. Ανώτατο ηλικιακό όριο συμμετοχής ορίζεται το 21ο έτος ηλικίας των μαθητών.

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ: ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΤΟΥ 3ου ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ

“Με απόφαση του υπουργείου μας και του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας, που κοινοποιήθηκε στο    υπουργείο Παιδείας, δεν ικανοποιήθηκε το αίτημα ένταξης των Αστυνομικών Σχολών στο 3ο Επιστημονικό Πεδίο, για το σχολικό έτος 2017-2018, δεδομένου ότι το γνωστικό αντικείμενο των μαθημάτων βαρύτητας αυτού αφενός δε σχετίζεται σε ικανό βαθμό με τις βασικές γνώσεις που καλείται να έχει ο υποψήφιος για τις Αστυνομικές Σχολές, όσο με εκείνες των υπολοίπων Επιστημονικών Πεδίων, αφετέρου η πρόσβαση των υποψηφίων σε αυτό, δεν εξασφαλίζεται ισότιμα για όλους τους υποψήφιους, εξαιτίας των διαφορετικών συντελεστών βαρύτητας, αυξάνοντας κατ’ αυτό τον τρόπο το επίπεδο του ανταγωνισμού και θέτοντας σε πλεονεκτική θέση τους υποψήφιους που προέρχονται από την ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών έναντι των υπολοίπων υποψηφίων”.

ΥΠΟΥΡΓΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ: ΠΟΙΑ ΤΕΙ ΕΞΙΣΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΑΕΙ

Με νέο Προεδρικό Διάταγμα :

1.α.Οι απόφοιτοι του  τμήματος «Ανθοκομίας και Αρχιτεκτονικής Τοπίου» του ΤΕΙ Ηπείρου  εντάσσονται στον κλάδο/ειδικότητα εκπαιδευτικού προσωπικού της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης  ΠΕ18.30 «Θερμοκηπιακών καλλιεργειών και Ανθοκομίας».

β.Οι απόφοιτοι  των Τμημάτων «Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού» του Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας και του ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας  εντάσσονται στον κλάδο/ειδικότητα εκπαιδευτικού προσωπικού της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης  ΠΕ18.02 «Διοίκησης Επιχειρήσεων».

γ. Οι απόφοιτοι του  τμήματος «Διοίκησης Μονάδων Υγείας και Πρόνοιας» του ΤΕΙ Αθήνας και του ΤΕΙ Πελοποννήσου  εντάσσονται στον κλάδο εκπαιδευτικού προσωπικού της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ΠΕ 18.02 «Διοίκησης Επιχειρήσεων».


δ. Οι απόφοιτοι του τμήματος «Ανακαίνισης και Αποκατάστασης Κτιρίων» του ΤΕΙ Πάτρας εντάσσονται στον κλάδο εκπαιδευτικού προσωπικού της δευτεροβάθμιας.

1.α.Οι απόφοιτοι του  τμήματος «Ανθοκομίας και Αρχιτεκτονικής Τοπίου» του ΤΕΙ Ηπείρου  εντάσσονται στον κλάδο/ειδικότητα εκπαιδευτικού προσωπικού της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης  ΠΕ18.30 «Θερμοκηπιακών καλλιεργειών και Ανθοκομίας».

β.Οι απόφοιτοι των Τμημάτων«Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού» του Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας και του ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδαςεντάσσονται στον κλάδο/ειδικότητα εκπαιδευτικού προσωπικού της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΠΕ18.02 «Διοίκησης Επιχειρήσεων».

γ.Οι απόφοιτοι του τμήματος «Διοίκησης Μονάδων Υγείας και Πρόνοιας» του ΤΕΙ Αθήνας και του ΤΕΙ Πελοποννήσουεντάσσονται στον κλάδο εκπαιδευτικού προσωπικού της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΠΕ 18.02 «Διοίκησης Επιχειρήσεων».

δ.Οι απόφοιτοι του τμήματος «Ανακαίνισης και Αποκατάστασης Κτιρίων» του ΤΕΙ Πάτρας  εντάσσονται στον κλάδο εκπαιδευτικού προσωπικού της δευτεροβάθμιας
εκπαίδευσης  ΠΕ 17.05  «Πολιτικών- Τοπογράφων».

ε.Οι απόφοιτοι της  κατεύθυνσης  «Μηχανικών Μορφολογίας και Αναστήλωσης Τ.Ε.» του Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών Τ.Ε. του ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας  εντάσσονται στον κλάδο εκπαιδευτικού προσωπικού της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης   ΠΕ 17.05 «Πολιτικών -Τοπογράφων».

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ "Α.Ε.Π.Π."

Σχετικά με ερώτημα που τέθηκε από εκπαιδευτικούς για τα σχολικά εγχειρίδια του μαθήματος «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον», το υπουργείο Παιδείας κοινοποίησε στις σχολικές μονάδες την κοινή εισήγηση των  Ν. Γραμμένου, Συμβούλου Γ ́ του Ι.Ε.Π., και Α. Γούσιου, Εισηγήτριας του Ι.Ε.Π., μέσω της Συντονίστριας της Μονάδας του Ι.Ε.Π.: «Φυσικές Επιστήμες», κ. Γεωργίας Φέρμελη, η οποία έχει ως εξής:

Σε όλα τα σχολικά εγχειρίδια που αφορούν το μάθημα: «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον», η σύνταξη τέλους ενός προγράμματος αποτυπώνεται με το λεκτικό «ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ».

Στο βασικό εγχειρίδιο διδασκαλίας του μαθήματος Α.Ε.Π.Π. (βιβλίο μαθητή), το «ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ» δεν συνοδεύεται από το λεκτικό του ονόματος του προγράμματος ενώ σε βοηθητικό/συμπληρωματικό υλικό που έχει δοθεί, το «ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ» συνοδεύεται από το λεκτικό του ονόματος του προγράμματος.

Σημειώνεται ότι στην προηγούμενη έκδοση του βιβλίου μαθητή, το «ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ» συνοδευόταν από το λεκτικό του ονόματος του προγράμματος.

Δεδομένου ότι και με τους δύο τρόπους σύνταξης δεν υπάρχει καμία ουσιαστική τροποποίηση στην εξέλιξη ενός προγράμματος κατά την «εκτέλεσή» του, θα πρέπει να θεωρούνται ως σωστοί και οι δύο τρόποι σύνταξης.

Λίγα λόγια για εμάς

Το Φροντιστήριο Ευτυχιάδου στη Νέα Ιωνία δεν είναι μέλος μιας απρόσωπης αλυσίδας επιχειρήσεων. Είναι μια καθαρά προσωπική επιχείρηση με ολιγομελή τμήματα και μαθητές που γνωρίζονται μεταξύ τους, όπως ταιριάζει στα δεδομένα της ελληνικής κοινωνίας και πραγματικότητας. Περισσότερα...

Προγράμματα σπουδών