ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ 2017 - 2018

Με την υπ’ αριθ. 210662/Δ5/01-12-2017 Εγκύκλιο της Διεύθυνσης Φυσικής Αγωγής της Γενικής Διεύθυνσης Σπουδών Π.Ε. και Δ.Ε. του ΥΠ.Π.Ε.Θ. προκηρύχτηκαν οι Πανελλήνιοι Ενδοσχολικοί Αγώνες Καλαθοσφαίρισης 3Χ3 και Ποδοσφαίρου 5Χ5 για το σχολικό έτος 2017-2018.

Οι ενδοσχολικοί αγώνες Καλαθοσφαίρισης 3Χ3 και Ποδοσφαίρου 5Χ5 με κεντρικό σύνθημα «αθλούμαι-χαράΖΩ το μέλλον» αφορούν στους μαθητές και μαθήτριες και των τριών (3) τάξεων των Γυμνασίων της χώρας και αποτελούν απαραίτητη διαδικασία εντός της μαθητικής κοινότητας, δεδομένου ότι ενθαρρύνεται η συμμετοχή, η αυτενέργεια και η συνεργασία μεταξύ των μαθητών/τριών.

Ο προγραμματισμός των εσωτερικών πρωταθλημάτων και αγώνων γίνεται από τους καθηγητές/τριες Φυσικής Αγωγής σε συνεργασία με το Διευθυντή και το Σύλλογο Διδασκόντων του σχολείου. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες των Γυμνασίων οι οποίοι έχουν ενεργό και έγκυρο Α.Δ.Υ.Μ. και φοιτούν κανονικά.

ΠΩΣ ΘΑ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ

Το πρώτο τρίμηνο αρχίζει στις 11 Σεπτεμβρίου και λήγει στις 10 Δεκεμβρίου, το δεύτερο τρίμηνο αρχίζει στις 11 Δεκεμβρίου και λήγει στις 10 Μαρτίου και το τρίτο τρίμηνο αρχίζει στις 11 Μαρτίου και λήγει στις 15 Ιουνίου.

 

ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ

Άρθρο 1
Έννοια και σκοπός αξιολόγησης

Αξιολόγηση του μαθητή είναι η συνεχής παιδαγωγική διαδικασία με την οποία παρακολουθείται η πορεία της μάθησης, προσδιορίζονται τα τελικά αποτελέσματα και εκτιμώνται συγχρόνως και άλλα χαρακτηριστικά τα οποία σχετίζονται με το έργο του σχολείου. Πρώτος στόχος της είναι η συνεχής βελτίωση της διδασκαλίας αλλά και η συνεχής ενημέρωση εκπαιδευτικών και μαθητών για τα αποτελέσματα των προσπαθειών τους, ώστε να επιτυγχάνονται τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. Σε καμιά περίπτωση δεν έχει χαρακτήρα ανταγωνιστικό για το μαθητή του Δημοτικού Σχολείου και δεν αναφέρεται μόνο στην επίδοση στα μαθήματα του Ωρολογίου Προγράμματος, αλλά και σε άλλα χαρακτηριστικά του, όπως είναι η προσπάθεια που καταβάλλει, το ενδιαφέρον του, οι πρωτοβουλίες που αναπτύσσει, η δημιουργικότητά του, η συνεργασία με τους συμμαθητές του και ο σεβασμός του κανονισμού λειτουργίας του σχολείου.

Άρθρο 2
Ομάδα-στόχος

Οι μαθητές που φοιτούν στις Α’, Β ́, Γ ́, Δ ́, Ε ́ και Στ’ τάξεων του Δημοτικού Σχολείου.

Άρθρο 3
Διδακτικό έτος

Το διδακτικό έτος για τους μαθητές χωρίζεται σε τρία (3) τρίμηνα. Το πρώτο τρίμηνο αρχίζει στις 11 Σεπτεμβρίου και λήγει στις 10 Δεκεμβρίου, το δεύτερο τρίμηνο αρχίζει στις 11 Δεκεμβρίου και λήγει στις 10 Μαρτίου και το τρίτο τρίμηνο αρχίζει στις 11 Μαρτίου και λήγει στις 15 Ιουνίου.

Άρθρο 4
Διαδικασία αξιολόγησης

Α. Στις Α’ και Β’ τάξεις Δημοτικού προβλέπεται μόνο προφορική περιγραφική αξιολόγηση. Ο δάσκαλος της τάξης με τη λήξη κάθε τριμήνου ενημερώνει τους γονείς των μαθητών για την πρόοδό τους.

Στο Βιβλίο Μητρώου και Προόδου δεν καταχωρίζεται καμία βαθμολογία και οι στήλες για τις τάξεις αυτές στο εν λόγω βιβλίο παραμένουν κενές. Στο τέλος του διδακτικού έτους συμπληρώνονται με την ένδειξη «Προάγεται» ή «Επαναλαμβάνει την τάξη».

Β. Στις Γ ́ και Δ ́ τάξεις Δημοτικού προβλέπεται περιγραφική αξιολόγηση σε συνδυασμό με κλίμακα βαθμολογίας ως ακολούθως: Άριστα (Α), Πολύ καλά (Β), Καλά (Γ), Σχεδόν καλά (Δ). Στο Βιβλίο Μητρώου και Προόδου καταχωρίζεται η βαθμολογία με τα σύμβολα των λεκτικών χαρακτηρισμών, δηλαδή με τα κεφαλαία γράμματα Α, Β, Γ και Δ. Η διαδικασία αυτή τηρείται και στους ελέγχους προόδου των μαθητών. Κατά την έκδοση των αποτελεσμάτων, στο Βιβλίο Μητρώου και Προόδου αναγράφεται μόνο η λέξη «Προάγεται».

Γ. Στις Ε ́ και Στ ́ τάξεις Δημοτικού προβλέπεται περιγραφική αξιολόγηση σε συνδυασμό με κλίμακα Βαθμολογίας που είναι λεκτική και αριθμητική, ως ακολούθως: Άριστα (9-10), Πολύ καλά (7-8), Καλά (5-6), Σχεδόν καλά (˂5). Στο Βιβλίο Μητρώου και Προόδου καταχωρίζεται η βαθμολογία με αριθμητικά σύμβολα. Αν κατά την εξαγωγή του μέσου όρου της ετήσιας επίδοσης μαθητή κατά μάθημα όσο και του γενικού μέσου όρου όλων των μαθημάτων προκύψει κλάσμα ίσο ή μεγαλύτερο από το μισό της ακέραιας μονάδας, τότε αυτό λογίζεται ως ακέραια μονάδα και προστίθεται στο ακέραιο μέρος του μέσου όρου. Το κλασματικό αυτό υπόλοιπο παραλείπεται αν είναι μικρότερο από το μισό της ακέραιας μονάδας.

Άρθρο 5
Προαγωγή μαθητών – Επανάληψη τάξης

Α. Οι μαθητές των Α’ και Β’ τάξεων προάγονται εφόσον κατά την κρίση του δασκάλου ανταποκρίνονται στα στοιχεία της αξιολόγησης, όπως αυτά αναφέρονται στο Π.Δ. 8/95. Σε αντίθετη περίπτωση επαναλαμβάνουν την τάξη.

Β. Οι μαθητές των Γ’ και Δ’ τάξεων προάγονται εφόσον υπερισχύουν σε αριθμό οι χαρακτηρισμοί Α, Β και Γ. Όταν στους τελικούς μέσους όρους υπερισχύουν οι χαρακτηρισμοί Δ, ο μαθητής επαναλαμβάνει την τάξη.

Γ. Οι μαθητές των Ε’ και Στ’ τάξεων προάγονται εφόσον ο γενικός μέσος όρος είναι μεγαλύτερος του 4,5 (˂4,5), σύμφωνα με την περ. γ, του άρθρου 4 της παρούσης Απόφασης. Όταν ο γενικός μέσος όρος είναι μικρότερος από 4,5 (˂4,5) ο μαθητής επαναλαμβάνει την τάξη.

Σε περιπτώσεις δικαιολογημένης απουσίας για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο από το μισό του διδακτικού έτους, ο μαθητής μπορεί να προαχθεί, εφόσον με τη σύμφωνη γνώμη του γονέα του, υποβληθεί σε σχετική εξέταση εντός του α’ 10ημέρου του Ιουνίου ή του α’ 10ημέρου του Σεπτεμβρίου.

«Άρθρο 6
Τελικές Διατάξεις

Η επίδοση της βαθμολογίας με την ολοκλήρωση του κάθε τριμήνου, σύμφωνα με το άρθρο 3 της παρούσης Υ.Α., γίνεται εντός δέκα (10) ημερών από τη λήξη του τριμήνου, εκτός διδακτικού ωραρίου και εντός του εργασιακού ωραρίου των εκπαιδευτικών με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων και σε χρόνο που επιτρέπει τη μεγαλύτερη συμμετοχή των γονέων/κηδεμόνων, σύμφωνα με την παρ, 8, του άρθρου 13, του Ν. 1566/1985.

"ΤΣΑΝΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ" ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Πιλοτικό πρόγραμμα “ένα Σαββατοκύριακο το μήνα χωρίς διάβασμα στο σπίτι” σε περίπου 20 σχολεία σε όλη τη χώρα, 15 στην Αττικής και 5 στην επαρχία (Κρήτη, Αιτωλοακαρνανία κλπ), εφαρμόζει το υπουργείο Παιδείας από τις αρχές του Νοέμβρη.

ΜΑΘΗΤΕΣ ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΕ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΥΠΟΒΡΥΧΙΟ!!! ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΚΛΗΡΩΣΗ.

Από το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού έχει ήδη ανακοινωθεί ότι στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για τον εορτασμό του προστάτη του Πολεμικού Ναυτικού Αγίου Νικολάου, έχει προγραμματιστεί η συμμετοχή μαθητών/μαθητριών της Γ΄ Λυκείου σε πλου με το πλέον σύγχρονο συμβατικό υποβρύχιο (τύπου 214) του Πολεμικού Ναυτικού. Στον πλου θα συμμετάσχουν κατόπιν κλήρωσης δέκα (10) μαθητές/μαθήτριες.

ΔΙΑΚΟΠΗ ΣΙΤΙΣΗΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΣΤΟ Α.Π.Θ.

Διαμαρτυρία για τη διακοπή της σίτισης, από σήμερα το πρωί, στις φοιτητικές εστίες του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), πραγματοποίησαν περίπου 50 φοιτητές και μέλη του Μετώπου Αγώνα Σπουδαστών (ΜΑΣ), που συγκεντρώθηκαν στο κτίριο Γ' των φοιτητικών εστιών του ιδρύματος.

Η διακοπή της σίτισης οφείλεται στο γεγονός ότι έληξε η σύμβαση μεταξύ του αρμόδιου για τη λειτουργία των φοιτητικών εστιών, Ιδρύματος Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης (ΙΝΕΔΙΒΙΜ) και του εργολάβου που παρείχε τα γεύματα.

«Η απάντηση που μας έδωσε ο υπάλληλος του ΙΝΕΔΙΒΙΜ, με τον οποίο μιλήσαμε, είναι πως πρόκειται για ζήτημα γραφειοκρατικό, που σχετίζεται με την κατάληψη του κτιρίου του ιδρύματος στην Αθήνα, εξαιτίας της οποίας δεν μπορεί να συνεδριάσει ο φορέας και να έλθει η χρηματοδότηση στην εργολαβία, ούτως ώστε η εργολαβία να ικανοποιήσει το αίτημά μας. Η γραφειοκρατία υπάρχει επιλεκτικά, καθώς όταν πρόκειται να περάσουν αντιλαϊκούς νόμους την ξεπερνάνε. Εμείς απαιτούμε δωρεάν σίτιση για όλους τους φοιτητές και στις φοιτητικές εστίες, με ευθύνη του κράτους» δήλωσε στο Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΑΠΕ-ΜΠΕ), ο φοιτητής Γιώργος Καψάλης.

Από την πλευρά της, η αντιπρύτανης φοιτητικών θεμάτων, Αριάδνη Στογιαννίδου, διευκρίνισε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, πως προ ημερών άλλαξε το Διοικητικό Συμβούλιο του ΙΝΕΔΙΒΙΜ, χωρίς η απελθούσα διοίκηση να έχει υπογράψει την εργολαβία για τη σίτιση, που έληξε χθες. Πρόσθεσε ακόμη, πως η Διοίκηση του ΑΠΘ δεν μπορεί -λόγω αναρμοδιότητας στο θέμα- να κάνει κάτι άλλο, παρά να ασκεί πίεση στο ΙΝΕΔΙΒΙΜ, ώστε να διευθετηθεί άμεσα το πρόβλημα που προέκυψε. Σημείωσε δε, πως οι φοιτητές που διαμένουν στις φοιτητικές εστίες έχουν πάντα τη δυνατότητα να σιτίζονται στη φοιτητική λέσχη του ΑΠΘ.

 

Λίγα λόγια για εμάς

Το Φροντιστήριο Ευτυχιάδου στη Νέα Ιωνία δεν είναι μέλος μιας απρόσωπης αλυσίδας επιχειρήσεων. Είναι μια καθαρά προσωπική επιχείρηση με ολιγομελή τμήματα και μαθητές που γνωρίζονται μεταξύ τους, όπως ταιριάζει στα δεδομένα της ελληνικής κοινωνίας και πραγματικότητας. Περισσότερα...

Προγράμματα σπουδών